tirsdag 20. desember 2011

DT-bidrag Scrappekammeret

Jeg er så heldig at jeg skal få være kammerpike! Jippi, det betyr at jeg er med i designteamet hos Scrappekammeret. Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven, blir kjempespennende! :-)



Temaet er I siste liten - og jeg har laget et telyskort med KennyK motiv av en jente som shopper. Kanskje i siste liten? Hvem vet? :-)  Malt med Distress Ink,  mønsterark fra Papirdesign. Spellbinderrammer. Vinduet er laget med en gelantinplate som gir et fint mønster.

Stikk innom Scrappekammeret og sjekk ut den siste utfordringen!

Sender inn til
KennyK's Krafty Girlz

10 kommentarer:

Linda sa...

Rålekkert altså, kjempestilig :)
Vi er så heldige å få deg med på teamet Audhild, velkommen til oss!

Liven sa...

Så flott kort , Audhild. Og lykke til som Kammerpike. Så kjekt du blir med der! Lykke til! Juleklem fra Liven

Merete/Scrappeguri sa...

Lekkert kort Audhild! Og gratulerer og lykke til som kammerpike!
Ønsker deg ei riktig God Jul!
Merete

Unknown sa...

This is stunning! Thanks for joining KKKG this week!

Hugs,
Renata

Sylvia sa...

Gratulerer som kammerpike!! Det blir nok kjekkt. Nydelig kort dette.
Skikkelig flott fargelegging og mange flotte detaljer ellers også.

God Jul.

Sylvia.

?? sa...

Har hatt en runde i bloggen din. Blad meg mange sider bakover og her var det mye lekkert.
Kommer nok tilbake for å titte mer.
KLEM

Sissel sa...

Gratulerer som DT!! Spennende, da?! Og kortet ditt det er... ja, vet ikke helt hvilke superlativer jeg skal bruke... så da blir det... bære lekkert! :-))

sisla sa...

Gratulerer med kammerpiketilværelsen. Kortet med t-lys i er bare helt fantastisk flott. Ha en fin julefeiring ;-)

Torill sa...

Nydelig te-lyskort du har laget!
Ser du har blitt kammerpike hos Scrappekammeret.Det er fortjent for du lager så mye lekkert.Lykke til!
Ha et kreativt GODT NYTT år!

Torill

Gunn sa...

Gratulerer så mye, du lager så mye fint! Ha et flott, nytt kreativt år:)